História firmy

 

2016

Mountfield dostal globálnu cenu SLOVAK SUPERBRANDS 2016

Skvelé! Dosiahli sme významné ocenenie, a to aj vďaka Vám, našim zákazníkom.

SUPERBRANDS AWARD je renomované medzinárodné ocenenie, ktoré sa každoročne udeľuje v 87 krajinách na piatich kontinentoch. Je uznaním vynikajúceho postavenia značky na lokálnom trhu. V kritériách britských organizátorov sa píše:

„Cenu Superbrands môžu získať len firmy so skvelou povesťou, ktoré sú nositeľkami mimoriadnych hodnôt a ktorých zákazníci si k nim vybudovali hlboký a osobný vzťah.“                                            

Do hodnotenia sa nedá prihlásiť, firmy sú vyberané na základe dosiahnutých výsledkov, chovania, povedomia a zákazníckej skúsenosti.

Konečné slovo má odborná komisia Brend Council, zložená z 14 špičkových profesionálov, najmä z biznisu, marketingu, marketingových výskumov a médií. A tí sa rozhodli, že prestížnu cenu tento rok získa Mountfield.

 

2015

Fínske sauny, STARVITA aj bazénový web

Sortiment nášho tovaru rozširujeme o fínske sauny, ktoré sa rýchlo stávajú hitom. Do ponuky krmiva novo zaraďujeme superprémiovú STARVITU. Jedná sa o holistické a bezlepkové krmivo, ktoré je svojím zložením skutočnou špičkou. Náš zákazník v ňom dostáva skvelú kvalitu za rozumnú cenu.

Spúšťame aj nový bazénový web, čím reagujeme na stále vyšší dopyt po našich bazénoch. Vstúpiť do sveta bazénov môžete TU. K tomu vytvárame ďalší nový produkt, bazénovú aplikáciu pre mobilné telefóny. Tá sa stáva Vaším šikovným sprievodcom nielen pre správnu starostlivosť o vodu, ale je aj základným radcom pri zazimovaní alebo odzimovaní.

 

2014

Béda má rodinku

Štartujeme pekne zostra – na scénu sa vracia populárne Kolo šťastia! Novinkou na ňom sú hneď 4 políčka so 100% zľavou a minimálna zľava je 30 %! Našim zákazníkom túto novinku opäť predstavuje populárny Béďa Trávniček. Ale tentokrát nie animovaný, ale hraný – v našej reklame ho stvárnil herec Oldřich Navrátil. Béďa naviac „odtajnil“, že má pohľadnú manželku a papuľnatú dcéru.


Koncom februára sme v tesnej blízkosti našej českej centrály v obci Všechromy otvorili nový  veľkosklad  s plochou  takmer 15 000 m2 a vybavený najmodernejšími skladovacími systémami.  Dôvody? Ďalšie rozširovanie nášho sortimentu a požiadavku na ešte rýchlejší a pružnejší rozvoz tovaru do všetkých predajní, teda k Vám, našim zákazníkom.

 

2013

Stále inovujeme sortiment i služby

Neustále reagujeme na požiadavky zákazníkov a rozširujeme sortiment tovaru. V tomto roku napríklad o ucelenú radu  krovinorezov a reťazových píl SOLO, o ďalšie modely zapustených bazénov, o veľmi žiadané záhradné substráty a hnojiva, nové typy domácich infrasaun či dokonca o krmiva pre psíky a mačky.

Spúšťame  zbrusu nový Vernostný program, ešte zaujímavejší a ešte bohatší než ktokoľvek predtým.
A v druhej polovine roku si začíname pohrávať s myšlienkou, že vrátime našim zákazníkom obľúbené Kolo šťastia.

 

2012

Pretože každý koniec je začiatkom niečoho nového, vstúpili sme do nového roku s úplne novou predajnou akciou „1 z 5 má všetko ZADARMO“. Šanca získať čokoľvek z nášho sortimentu bez platenia v nej bola 20x väčšia ako na Kolese šťastia. V osudí bolo len 5 pingpongových loptičiek (1 červená a 4 biele), a tak si tovar zadarmo odnášal vždy jeden z 5 zákazníkov. Stačilo, keď z bubna vypadla červená loptička a nákup bol zadarmo. Kto nechcel riskovať, mohol staviť na istotu a dostal okamžitú zľavu 18 % na všetok tovar.
 

Ako bonus boli na mesiac január pripravené luxusné vozidlá Ford S-Max Titanium v cene 39 000 eur za jedno.
 

2011

Hovorí sa, že v najlepšom je treba prestať. Preto sme sa na konci tohto roku definitívne rozhodli ukončiť Koleso šťastia. Naši zákazníci tak mali naposledy možnosť zatočiť si Kolesom šťastia a získať tak až 100% zľavy na všetko z nášho sortimentu.

 

Popradská predajňa v novom
Od soboty 3. septembra sme presťahovali popradskú predajňu do moderných presklených priestorov s dostatkom denného svetla v novo vzniknutej najväčšej nákupnej zóne OC Azor. Má celkovú plochu takmer 1 000 m2. Len predajná časť je takmer 600 m2, dvakrát väčšia ako v bývalej predajni. Nájdete tu aj nové bazénové centrum so zapusteným bazénom typu Ibiza.
 

Volvo V70
Tento krát sme k zľavám ku Kolesu šťastia pridali aj losovanie o luxusné vozidlá Volvo V70.


2010

Navigácia alebo HD kamera?
Mnoho zákazníkov malo pri Kolese šťastia dilemu, či sa im doma viac hodí GPS navigácia alebo značková HD kamera, ktoré sme im pri nákupe pridávali k zľavám. Veľa z nich to vyriešilo šalamúnsky. Nakúpili viackrát a podelili pre celú rodinu.

Stále pokračuje proces skvalitňovania predajnej siete a sťahovanie predajní do lepších obchodných lokalít a moderných priestorov. Od začiatku boli takto presťahované predajne v Žiline, Prievidzi, Martine, Trnave a Bratislave.
 

2009

Bez problémov sme zvládli prechod na euro. V januári sme otvorili 17. predajňu v Liptovskom Mikuláši. Posilnilo sa prepojenie riadenia spoločnosti s materskou firmou v ČR.
 

Hollywoodska reklama
Hovoria mu Záhradník -- hlásala v tomto roku naša reklama na Koleso šťastia, do ktorej sa nám podarilo angažovať hviezdu hollywoodskeho formátu. Zbrázdenú tvár svalovca Dannyho Treja, ktorého si obľúbil predovšetkým kultový režisér Robert Rodriguez, poznal na obrazovke aj billboardoch každý. Natáčanie reklamných spotov si vtedy v spoločnosti krásnych modeliek Danny Trejo skutočne užil.
 

A okrem doteraz nevídanej reklamy sme pre našich zákazníkov pripravili aj luxusný bonus v podobe žrebovania o 34 vozidiel Ford C-Max. V každej zo 17 predajní sa žrebovali dve vozidlá, jedno za mesiac január a druhé za február.

 

2008

Žrebovanie o 32 vozidiel VW Golf Plus
Na Kolese šťastia sme pre kupujúcich okrem zliav pripravili aj ďalšie autá, konkrétne 32 vozidiel VW Golf Plus. Pre každú z našich vtedajších 16 predajní sme mali pripravené dve vozidlá, jedno sa medzi všetkými ich zákazníkmi žrebovalo za január a druhé za február.
 

V tomto roku došlo k zásadným zmenám v riadení spoločnosti,bolo realizovanénovšieprepojenie činností a riadenia slovenského Mountfieldu s materskou spoločnosťou. Spoločnosť prešla na rovnaký informačný systém. V januári bola otvorená 15. predajňa v Michalovciach a 16. predajňa v Dunajskej Strede.
 

Rok 2008 bol rekordný, keď celkové tržby dosiahli viac ako 900 miliónov Sk. Zvýšil sa predaj všetkých komodít, najviac kopaných bazénov. Počet zamestnancov stúpol na 241 pracovníkov.


2007

Žrebovanie o vozidlá VW Golf Plus
Koleso šťastia sme okorenili žrebovaním o vozidlá VW Golf Plus. Pre každú z našich vtedajších 12 predajní sme mali pripravené dve vozidlá, jedno sa medzi všetkými ich zákazníkmi žrebovalo za január a druhé za február.
 

V októbri sme otvárali predajňu v Nitre a v decembri druhú bratislavskú predajňu. Znovu sme zaznamenali nárast tržieb. Zaviedla sa nová činnosť- predaj kopaných bazénov a počet zamestnancov narástol na 196 pracovníkov.


 

2006

Na druhé Koleso šťastia sme si pre zákazníkov pripravili príjemné prekvapenie. Okrem tradičných zliav pribudlo nové atraktívne políčko. Komu padlo 200%, odnášal si nie len tovar zadarmo, ale navyše dostal bonus v hotovosti vo výške kúpnej ceny tovaru. A na jedného zákazníka navyše čakal jackpot 7 miliónov korún. Pri veľkom televíznom žrebovaní na TV JOJ sa šťastie usmialo na Jarmilu Hosszú z Nových Zámkov.

Aquabary pre každého
V sezóne tohto roku sme našim zákazníkom k nákupu začali zadarmo pridávať chladiace stáčacie prístroje – aquabary a ešte sme im počas roka bezplatne zabezpečili dodanie desiatok barelov kvalitnej vody.
 

Rok 2006 bol pre slovenský Mountfield rokom stabilizácie. Na Slovensku sa úplne zaviedol systém, ktorý bol úspešný v materskej spoločnosti. Boli zjednotené ceny a sortiment ponúkaných výrobkov a široká ponuka služieb. Či už to bola sedemročná záruka na všetky výrobky, bezplatné posezónne prehliadky, dovoz tovaru až domov do záhrady, nákup na protiúčet alebo otváracia doba 7 dní v týždni. Firma sa personálne dobudovávala a prvýkrát prekročila tržby 500 miliónov Sk.

 



2005

Prvé Koleso šťastia
Staňte sa pánom svojho osudu! Tento rok sa v slovenských predajniach po prvý krát roztočilo Koleso šťastia, na ktorom si každý sám rozhodol, s akou vysokou zľavou nakúpi. Najvyššia bola 100%, kedy bol nákup zadarmo. Pre jedného vyžrebovaného bol navyše pripravený aj jackpot vo výške 5 miliónov korún. Získala ho Anna Plačková, ktorá si v Mountfielde kúpila kosačku.
 

Vďaka týmto marketingovým akciám záujem kupujúcich prekonal naše očakávania a v roku 2005 došlo k nárastu tržieb o 100 %.
 

V januári sme otvárali predajňu v Trenčíne a vo februári ďalšie 2 predajne v Banskej Bystrici a v Lučenci. V apríli 2005 bola otvorená v poradí 12. predajňa v Poprade.
 

Benzín zadarmo
Aby sa zákazníkom s našou technikou so spaľovacím motorom pracovalo ešte lepšie, pridávali sme im k týmto strojom benzín na 7 rokov zadarmo. K niektorým kosiacim strojom to bolo až 700 litrov.


2004

Do spoločnosti Mountfield SK, s.r.o. vstúpil Mountfield a.s. a úplne zmenil filozofiu a spôsob predaja záhradnej techniky v slovenskom Mountfielde.
 

Dňa 6.3. 2004 sme otvárali naraz 5 veľkých predajní, ktoré už mali štandard českého Mountfieldu, v Bratislave, Nových Zámkoch, Prievidzi, Žiline a Martine. Masívnou reklamou Mountfield rozhýbal trh záhradnej techniky na Slovensku. V septembri boli otvorené ďalšie predajne v Trnave a Prešove, v decembri sme otvárali v poradí už ôsmu predajňu v Košiciach.
 

Výsledky r. 2004 niekoľkonásobne prevýšili plány. Mountfield SK, s.r.o. sa behom 1 rokustal lídrom na slovenskom trhu záhradnej techniky. Ku koncu roka slovenský Mountfield zamestnával už 100 pracovníkov.
 

S Mountfieldom je neodmysliteľne spojená postavička Béďa Trávnička.