Ako u nás prebieha výberové konanie?

Naším cieľom je nájsť tých správnych ľudí – takých, ktorí sa stotožnia s našimi víziami, do svojho budúceho tímu zapadnú a budú chcieť posúvať seba aj našu spoločnosť dopredu. A pretože to nie je vždy ten najľahší cieľ, bežne sa u nás stretnete s dvojkolovým výberovým konaním, assessment centrami alebo psychometrickými a on-line diagnostikami.

Lupa s logem Mountfield
Zaujali sme Vás?

Nájdite svoju prácu snov v sekcii Voľné pozície a pošlite nám svoj životopis. Nezabudnite vypichnúť prax, ktorá najviac zodpovedá pozícii, na ktorú sa hlásite. Taktiež sa nebojte pochváliť sa svojimi záujmami, čo Vás baví. Veď hľadáme kolegov, ktorí sa hodia do našich kolektívov.

Zaujali ste Vy nás?

Najneskôr do 14-ti dní pozveme na pohovor tých kandidátov, ktorí najlepšie splnili naše požiadavky vzhľadom k zvolenej pozícii. Je možné, že sa budeme chcieť telefonicky na niečo opýtať, buďte teda na príjme.

Prvé kolo väčšinou s náborárom

V prvom kole výberového konania sa väčšinou stretnete s našim náborárom, na predajniach s oblastným manažérom predajne. V rámci tohto stretnutia budete mať možnosť sa dozvedieť podrobnosti o vybranej pozícii.

Druhé kolo s budúcim nadriadeným

Je pre nás dôležité, aby ste si s budúcim nadriadeným padli do oka, preto sa s ním osobne stretnete v rámci druhého kola.

Záverečné vyhodnocovanie

Vyrozumenie od nás bezprostredne po rozhodnutí dostanú všetci kandidáti, s ktorými sme sa v rámci výberového konania stretli. Pokiaľ budete Vy tým najvhodnejším, nadšene Vás privítame na našej lodi :)

A ako konkrétne prebieha výberové konanie
v jednotlivých častiach našej spoločnosti?

Centrála

  • 1. Pošlete nám CV
  • 2. Telefónny screening – krátky kontakt po telefóne, zistenie
    základných informácií
  • 3. Pozvanie na osobný pohovor s HR, prípadné testovanie
  • 4. 2. kolo s príslušným/aj manažérom/manažéri alebo A/C
  • 5. Rozhodnutie do 10 dní
  • 6. Nástup
  • 7. Adaptácia
 

Predajne

  • 1. Pošlete nám CV
  • 2. Personalisti prepošlú vybrané životopisy na oblastného manažéra predajne
  • 3. Pozvanie na osobné stretnutie – prebieha priamo s oblastným manažérom predajne
  • 4. Druhé kolo – len pri vedúcich pozíciách – prebieha aj s regionálnym riaditeľom
  • 5. Rozhodnutie najneskôr do 14tich dní
  • 6. Nástup
  • 7. Zaškolenie
  •  
  •  

Našim cieľom je,
aby sa u nás všetci kolegovia cítili
ako v bavlnke.

Adaptačný proces vzdelávania

Ako vypadá adaptácia na predajniach?

  • 1. Zoznámime Vás s firmou, jej históriou, etickým kódexom, organizačnou štruktúrou a prevádzkovými informáciami.
  • 2. Máme pre Vás pripravené prezentácie a oblastný manažér predajne vám všetko čo potrebujete o spoločnosti vedieť, detailne vysvetlí.
  • 3. Priamo na predajni alebo servise Vás zaškolíme tak, aby ste mohli samostatne obsluhovať našich klientov.
  • 4. Po zaškolení Vás preskúšame, aby sme si všetci boli istí, že už všetko viete.
  • 5. Vašu novo získanú odbornosť oceníme certifikátom odbornej spôsobilosti.

Vaše vzdelávanie adaptáciou rozhodne nekončí

Zamestnanci na centrále sa zúčastnia rôznych kurzov zameraných na odborné, manažérske a mäkké vedomosti v súlade s potrebami firmy a samotných zamestnancov a ich manažérov.

Pre kolegov z predajní a servisu sú pripravené kurzy predajných a komunikačných vedomostí a zvládanie náročných situácií. Nezabudli sme ani na produktové školenia a servisné semináre.

Pre všetkých tiež usporadúvame priebežné školenia na interné IT systémy.

Manažérov rozvíjame v oblasti Leadershipu v našej Mountfield Akadémii.