ZOZNÁMTE SA S ODDELENÍM STAROSTLIVOSTI O ZÁKAZNÍKA

V oddelení starostlivosti o zákazníka zabezpečujeme v Mountfielde kompletný telefonický aj písomný styk so zákazníkmi. Sme tu v prvej línii pripravení zodpovedať aj tie najzložitejšie a najvšetečnejšie otázky zákazníkov. Každý dotaz je pre nás výzvou. Neexistuje nič, na čo by sme nedokázali zákazníkovi odpovedať a keď to náhodou nevieme, odpoveď pozháňame. Našim krédom, ktorým nie je veta na papieri, ale skutočne vyznávaná hodnota, je naozaj spokojný zákazník.. Okrem telefonických hovorov a štandardného e-mailu zvládame s prehľadom aj on-line chat, facebook a ďalšie moderné komunikačné kanály.

Pokiaľ chcete začať kariéru vo veľkej nadnárodnej spoločnosti, začnite u nás. Získate široký prehľad, množstvo skúsenosti a vy budete tí prví, ktorých v prípade posilňovania svojich tímov ostatní kolegovia hľadajú vždy najskôr u nás.
 

Čo zvládneme?

  • 38 000 telefonátov mesačne
  • 4 200 písomných dotazov za 30 dní
  • Objednáme Vám tovar rýchlejšie ako urobíte objednávku na webe
  • Staráme sa o poradňu a recenzie na našich webových stránkach
  • Pomôžeme s reklamáciou aj servisom
  •